Acest plugin face ca gloantele trase sa ricoseze din perete in diferite parti. Cvar:
Code
ric_damage_percent 75 // Procentul damage`ului facut inamicului la fiecare glont care il va lovi.
ric_angle 30 // Unghiul maxim la care glontul va sari si nu va trece prin perete.
ric_tracers 1 // Marcajul pentru fiecare glont sarit, acesta a fost facut pentru a fi utilizat in combinatie cu marcatorii gloantelor avansate.
ric_pistols 1 // Gloantele de pistol vor ricosa.
ric_shotguns 1 // Gloantele de shotgun vor ricosa.
ric_smgs 1 // Gloantele de smg vor ricosa.
ric_rifles 1 // Gloantele de pusca vor ricosa.
ric_snipers 1 // Gloantele de sniper vor ricosa.
ric_materials 1023 // Materialele cvar uite explicatia de mai jos.
ric_money 100 // Extra bonus pentru cel ce omoara un inamic cu un glont ricosat.
Material cvar:
Materialele pe care le avem sunt:
Code
#define MATERIAL_CONCRETE 1
#define MATERIAL_DIRT 2
#define MATERIAL_GRATE 4
#define MATERIAL_METAL 8
#define MATERIAL_SNOW 16
#define MATERIAL_COMPUTER 32
#define MATERIAL_SLOSH 64
#define MATERIAL_TILE 128
#define MATERIAL_VENTS 256
#define MATERIAL_WOOD 512
#define MATERIAL_GLASS 1024
Pentru a face gloantele sa ricoseze la lovirea unuia din tipurile de mai sus aveţi nevoie pentru a le adăuga la cvar ric_materials.
Exemplu: Pentru a face gloantele sa ricoseze la lovirea lemnului si geamului
1024 + 512 = 1536
Notă:
Tipuri de textură sunt definite în fişierul client "texture.txt", cu un sunet. În cazul în care harta nu este listata cu numele de textura şi de tipul textura conexe, de tipul implicit textura va fi din beton. Deci, materialul implicit este BETON! Screens/Movie:
http://www.noelshack.com/up/aaa/lawl-286298e158.bmp - Screen
http://www.youtube.com/watch?v=WGV_ybTOGRI - Movie
Changelog:
Code
2.01 - Small fix, now it supports snow material
2.0 - Changed angle cvar, added security checks, material check, func_breakable influence, money reward
1.0 - Initial Release
Get PLUGIN!